Mudpuppy Puzzle Mačacia kaviareň 60dielne s vôňou
Kód: 6768Podrobný popis
Deti si zamilujú vône, ktoré nájdete v tomto stieracom a čuchacom puzzle. Toto puzzle obsahuje 60 dielikov, ktoré obsahujú 6 ks špeciálnych tvarovaných dielikov, z toho 3 ks s obľúbenými vôňami - jahoda, vanilka a čokoláda (každá vôňa sa opakuje dvakrát). Obrázok je farebný a plný detailov, čo zvyšuje zábavu pri skladaní. Je balené v pevnej krabici, na opätovné použitie a skladovanie. Ideálne ako darček.
Puzzle sú vyrobené za použitia významného podielu recyklovaného papiera a ponúkajú špičkovú potlač nezávadnými farbami. Sú opatrené matnou povrchovou úpravou, ktorá zaisťuje za všetkých okolností verné podanie detailov i farieb. Ich zadná strana je potiahnutá hladkým, na dotyk príjemným povrchom, vďaka ktorému sa pri skladovaní rozloženého puzzle netvorí prach.
Spolu so starostlivo zabalenými dielikmi nájdete v balení aj letáčik s návodným obrázkom, ktorý spravidla obsahuje ďalšie informácie o tvorcoch a pozadí vzniku diela. Dodávané v mimoriadne pevnej a pútavo spracovanej kartónovej krabičke vyrobenej z recyklovaného kartónu.
Hlavné vlastnosti:
- 60 precízne vyrezaných dielikov
- vyrobené s použitím recyklovaných a udržateľne získaných materiálov
- starostlivo vybraný motív od renomovaných tvorcov a umelcov
- potlač a prevedenie najvyššej kvality
- obsahuje návodný obrázok
Dodatočné parametre
| Kategória: | Kartónové puzzle |
|---|---|
| Hmotnosť: | 0.27 kg |
| EAN: | 9780735378698 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Mudpuppy je malá spoločnosť založená v roku 1992, sídliaca v New Yorku. Je súčasťou vydavateľstva Galison Publishing LLC a zaoberá sa výrobou ekologických hlavolamov, hier a hračiek. Jej cieľom je pomáhať deťom odpútať sa od obrazoviek a sietí pomocou moderného, zaujímavého a zábavného designu. Na jej produktoch sa podieľa stále širšia škála ilustrátorov a spisovateľov. Usiluje sa o tvorivú rozmanitosť vo vzťahu k vlastným zamestnancom, obchodným partnerom a zákazníkom. Prijíma tým spoločenskú zodpovednosť a ich produkty i podpora rozmanitým organizáciám reflektujú aktuálne spoločenské témy, boj proti rasizmu a začleňovanie menšín. Za svoje produkty si už vyslúžila viac ako 200 rôznych ocenení.
.png)