Hodnotenie obchodu
LM
Lenka Macháčková
Maximálna spokojnosť ????
KP
Katarína Prolatová
(Administrátor)
Ďakujeme krásne za milé hodnotenie!
L
Lucia
Obchod odporúčam. Veľmi príjemná komunikácia, pani majiteľka je priateľská a snaží sa so všetkým vyjsť v ústrety. Brala som od nich už viacero hračiek, okuliare a rôzne pomôcky, vždy som sa stretla s ochotou a skvelým prístupom. Obchod odporúčam na 100%. Veľmi oceňujem aj platbu cez ApplePay
KP
Katarína Prolatová
(Administrátor)
Milá Lucka, ďakujeme krásne za také milé hodnotenie. Snažíme sa pre našich zákazníkov robiť maximum:-)
Vaše online hračkárstvo Simply toys.
Krásne zabalené, rýchle doručenie a milo ma prekvapila ručne napísaná kartička s poďakovaním za nákup
Milá Frederika, ďakujeme Vám za pozitívnu recenziu a som rada, že Vás potešila mnou ručne napísaná kartička s poďakovaním. Snažíme sa robiť maximum pre spokojnosť zákazníka.
Krasne a zmysluplne hracky, super zakaznicky servis.
Milá Kristínka, ďakujeme za pozitívnu recenziu!
Milá Katka, ďakujeme Vám za pozitívnu recenziu, som veľmi rada, že Vás ďakovná kartička potešila!
Milá Alexandra, ďakujeme veľmi pekne za recenziu a nákup v našom e-shope.
Tovar prišiel v poriadku. Po zaplateni mi neprišla informacia o prijatí platby, ani info či tovar bol odovzdaný prepravcovi. Faktúra mi bola zaslaná až keď som sa telefonicky informovala o stave svojej objednávky. Pri telefonáte mi tvrdili, že zasielka bola odoslaná skôr ako bol reálny deň odoslania.
Dobrý deň. Veľmi ma mrzí Vaša nespokojnosť a negatívna recenzia, aj keď jej úplne nerozumiem.
"Po zaplateni mi neprišla informacia o prijatí platby, ani info či tovar bol odovzdaný prepravcovi."- Informáciu o prijatí platby, ani informáciu o odovzdaní tovaru prepravcovi, zákazníkom neposielame. Štandardne posielame zákazníkom dva emaily- 1. email o prijatí objednávky, 2. email s faktúrou po uhradení objednávky. Následne zákazníka kontaktuje prepravná spoločnosť. Máme za to, že príliš veľké množstvo emailov informujúce o každom kroku je pre zákazníka zaťažujúce, preto posielame emaily dva.
"Faktúra mi bola zaslaná až keď som sa telefonicky informovala o stave svojej objednávky." V deň Vášho telefonátu bol odoslaný Váš balíček, preto by Vám faktúra bola zaslaná emailom naraz spolu s ostatnými faktúrami, ktoré sa v ten deň rozosielali. Pretože sme spolu telefonovali a zrovna som mala otvorenú Vašu objednávku, odklikla som ju prednostne. Snáď nechcete tvrdiť, že bez Vášho telefonátu by Vám faktúra odoslaná nebola.
"Pri telefonáte mi tvrdili, že zasielka bola odoslaná skôr ako bol reálny deň odoslania." Áno, Váš balíček bol v čase nášho telefonátu už na podacom mieste v Zásielkovni. Náš telefonát prebehol v piatok v čase 13:29, balíčky boli v ten deň odnesené na podacie miesto už ráno- áno, nosíme ich osobne. Kedy balíček z podacieho miesta odíde, už nie je v našej kompetencii.
Urobili sme všetko správne, o to viac ma mrzí Vaše neodporúčanie nášho obchodu.
Rychle dodanie, bezproblemovy priebeh, tovar pekne doruceny aj s milym pozdravom :-)
Dobrý deň, ďakujeme veľmi pekne za milú recenziu!
Milá Betka, ďakujeme veľmi pekne za pozitívnu recenziu a nákup v našom e-shope!
Ďakujeme krásne za milú recenziu!
Super eshop
Dobrý deň, ďakujeme veľmi pekne za pozitívnu recenziu!
Rychle dodanie, vyborna komunikacia
Milá Janka, ďakujeme za objednávku aj za recenziu!
Dobrý deň, ďakujeme veľmi pekne za objednávku aj za recenziu!